Χημεία Γ΄ Λυκείου
Οξέα, βάσεις, δομή του ατόμου, οργανική χημεία, οξειδοαναγωγή, θερμοχημεία, χημική κινητικής, χημική Ισορροπίας, και πολλά άλλα θα μάθουμε στα μαθήματα Χημείας Γ΄ Λυκείου.
Ομαδικό ή Ιδιαίτερο;
Στο Έτσι Μαθαίνω προσφέρουμε ομαδικά και ιδιαίτερα μαθήματα προετοιμασίας Χημείας Γ΄ Λυκείου. Ο Σύμβουλός μας θα σας προτείνει την καλύτερη επιλογή αφού πρώτα συζητήσετε μαζί του τις ανάγκες σας. Οι μαθητές των ομαδικών και των ιδιαιτέρων μαθημάτων εξετάζονται ταυτόχρονα στους 3 κύκλους διαγωνισμάτων που γίνονται κατά την προετοιμασίας για τις Πανελλαδικές εξετάσεις.
Λίγα Λόγια για τη Χημεία της Γ Λυκείου
Η ύλη της Χημείας της Γ’ λυκείου περιλαμβάνει τα κεφάλαια της Οξειδοαναγωγής, της Θερμοχημείας, την Χημική Κινητικής και της Χημική Ισορροπίας, τα οποία διδάσκονται περιληπτικά και τα κεφάλαια των Οξέων – Βάσεων, της Δομής του Ατόμου και της Οργανικής Χημείας τα οποία διδάσκονται σε βάθος.
Στο κεφάλαιο της Οξειδοαναγωγής, ο μαθητής καλείται να διακρίνει τις χημικές αντιδράσεις σε οξειδοαναγωγικές και μεταθετικές και να εξοικειωθεί με την συμπλήρωση αντιδράσεων πολύπλοκης μορφής.
Στη Θερμοχημεία μαθαίνει για τις έννοιες της ενδόθερμης και της εξώθερμης αντίδρασης και την έννοια της ενθαλπίας.
Στη Χημική Κινητική διδάσκεται την έννοια της ταχύτητας μιας αντίδρασης και μαθαίνει να την υπολογίζει μέσα από στοιχειομετρικές ασκήσεις.
Στο κεφάλαιο της Χημικής Ισορροπίας εισάγεται η έννοια της αμφίδρομης αντίδρασης και αναλύονται οι παράγοντες που επηρεάζουν μια χημική ισορροπία.
Στο κεφάλαιο των Οξέων – Βάσεων μαθαίνει να διακρίνει τις χημικές ενώσεις σε οξέα και βάσεις και να υπολογίζει το pH των υδατικών τους διαλυμάτων.
Στη Δομή του Ατόμου περιγράφονται οι σύγχρονες θεωρίες για το πρότυπου του ατόμου και ο μαθητής διδάσκεται πως να δομεί ηλεκτρονιακά τα άτομα διάφορων στοιχείων και πως να προβλέπει την θέση τους στον περιοδικό πίνακα.
Η οργανική χημεία περιλαμβάνει τη θεωρία δεσμού σθένους, τις σημαντικότερες κατηγορίες χημικών αντιδράσεων και τους τρόπους ποιοτικού διαχωρισμού των οργανικών ουσιών.
Συχνές Ερωτήσεις
Ο Σύμβουλος Καθηγητής παρακολουθεί τα μαθήματα και επεμβαίνει όπου θεωρείτε απαραίτητο. Αν η πρόοδος δεν είναι η αναμενόμενη, η χημεία μεταξύ μαθητή και καθηγητή δεν οδηγεί σε θετικά αποτελέσματα, αν η παιδαγωγική μέθοδος δεν είναι η καλύτερη ο σύμβουλος παρεμβαίνει και διορθώνει ότι χρειάζεται.
Οι Σύμβουλοι μαθημάτων έχουν επιλεγεί και έχουν εκπαιδευτεί ώστε να μπορούν να διακρίνουν γρήγορα ην ανάγκη του κάθε μαθητή πάνω στα μαθήματα που και οι ίδιοι διδάσκουν. Μπορείτε να μας ζητήσετε κάποιον σύμβουλο που εσείς προτιμάτε και θα το λάβουμε σοβαρά υπόψιν μας.