Αρχαία Ελληνική Γλώσσα Γ΄ Γυμνασίου
Τα Αρχαία Γ΄ Γυμνασίου στοχεύουν στην βαθύτερη κατανόηση της διαχρονικής εξέλιξης της ελληνικής γλώσσας και των ριζών της. Ως βάση της μελέτης τους, οι μαθητές έχουν τα κείμενα της αττικής διαλέκτου που τα προσεγγίζουν υφολογικά και τα επεξεργάζονται ως προς τα γραμματικό – συντακτικά τους φαινόμενα.
Ομαδικό ή Ιδιαίτερο;
Στο Έτσι Μαθαίνω προσφέρουμε ομαδικά και ιδιαίτερα μαθήματα προετοιμασίας στα Αρχαία της Γ΄ Γυμνασίου. Ο Σύμβουλός μας θα σας προτείνει την καλύτερη επιλογή αφού πρώτα συζητήσετε μαζί του τις ανάγκες σας. Οι μαθητές των ομαδικών και των ιδιαιτέρων μαθημάτων εξετάζονται ταυτόχρονα στους 3 κύκλους διαγωνισμάτων που γίνονται κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς.
Λίγα Λόγια για τα Αρχαία της Γ΄ Γυμνασίου
Στις πρώτες ενότητες οι μαθητές:
- θα επαναλάβουν φαινόμενα που πρέπει να εμπεδωθούν (ενότητα 1)
- θα διδαχτούν τα παραθετικά επιθέτων και επιρρημάτων (ενότητα 2)
- θα εξοικειωθούν με την χρήση και τον σχηματισμό α. της ευκτικής ενεστώτα, μέλλοντα και αορίστου των βαρύτονων ρημάτων της ε.φ. β. της ευκτικής ενεστώτα, μέλλοντα και αορίστου των βαρύτονων ρημάτων της μ.φ. γ. της ευκτικής ενεστώτα και μέλλοντα του ρήματος εἰμί και ευκτικής παρακειμένου βαρύτονων ρημάτων της ε.φ και της μ.φ. (ενότητα 4)
Στις επόμενες ενότητες οι μαθητές:
- θα εξοικειωθούν με τον σχηματισμό και την κλίση του Αορίστου Β της ε.φ. και της μ.φ. και θα διδαχτούν την κλίση των ουσιαστικών ἡ γυνή και ὁ παῖς καθώς και την οριστική επαναληπτική αντωνυμία αὐτός-αὐτή-αὐτό (ενότητα 6)
- θα διδαχτούν τους παθητικούς χρόνους φωνηεντόληκτων και αφωνόληκτων ρημάτων και επίσης την παθητική σύνταξη και το ποιητικό αίτιο (ενότητα 8)
- θα διδαχτούν τα είδη του μορίου ἄν, τους τρόπους σύνδεσης των προτάσεων και τις δευτερεύουσες ονοματικές προτάσεις -χωρίς την εκφορά τους (ενότητα 9)
- θα διδαχτούν οι εξής δευτερεύουσες επιρρηματικές προτάσεις: αιτιολογικές, τελικές, συμπερασματικές και εναντιωματικές-παραχωρητικές- χωρίς την εκφορά τους (ενότητα 10)
- θα διδαχτούν οι υπόλοιπες δευτερεύουσες επιρρηματικές προτάσεις: υποθετικές, χρονικές, αναφορικές επιρρηματικές -χωρίς την εκφορά τους (ενότητα 11)
Συχνές Ερωτήσεις
Ο Σύμβουλος Καθηγητής παρακολουθεί τα μαθήματα και επεμβαίνει όπου θεωρείτε απαραίτητο. Αν η πρόοδος δεν είναι η αναμενόμενη, η χημεία μεταξύ μαθητή και καθηγητή δεν οδηγεί σε θετικά αποτελέσματα, αν η παιδαγωγική μέθοδος δεν είναι η καλύτερη ο σύμβουλος παρεμβαίνει και διορθώνει ότι χρειάζεται.
Οι Σύμβουλοι μαθημάτων έχουν επιλεγεί και έχουν εκπαιδευτεί ώστε να μπορούν να διακρίνουν γρήγορα ην ανάγκη του κάθε μαθητή πάνω στα μαθήματα που και οι ίδιοι διδάσκουν. Μπορείτε να μας ζητήσετε κάποιον σύμβουλο που εσείς προτιμάτε και θα το λάβουμε σοβαρά υπόψιν μας.