Βάζει η διαδικτυακή εκπαίδευση τα γυαλιά στη παραδοσιακή διδασκαλία;

Βάζει η διαδικτυακή εκπαίδευση τα γυαλιά στη παραδοσιακή διδασκαλία;

Ένα φροντιστήριο οικογενειακό, με 6μελή τμήματα αλλά και ιδιαίτερα μαθήματα, σταθερή ομάδα καθηγητών και 10 χρόνια εμπειρίας στη διαδικτυακή εκπαίδευση! Το αποτέλεσμα; 2 επιτυχίες στις Ιατρικές Σχολές Αθήνας και Θεσσαλονίκης, 2 επιτυχίες στο Μετσόβιο Πολυτεχνείο, 1 στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, 3 σε σχολές Πληροφορικής, 1 Ψυχολογία , 2 Φιλολογίες, 1 Χημικό, 1 Μαθηματικό και 8 ακόμα επιτυχίες σε σχολές με πολύ καλές προοπτικές επαγγελματικής αποκατάστασης.

Το θέμα όμως δεν είναι μόνο οι επιτυχίες του ΕΤΣΙ ΜΑΘΑΙΝΩ αλλά τα πολύ υψηλά ποσοστά επιτυχίας των διαδικτυακών μαθημάτων γενικότερα! Πως το γνωρίζουμε αυτό; Με ένα απλό ψάξιμο στο διαδίκτυο και φυσικά από τις μαρτυρίες των ίδιων των εκπαιδευτικών οι περισσότεροι των οποίων παραδίδουν πλέον και διαδικτυακά μαθήματα.

Που οφείλεται η μεγάλη επιτυχία των διαδικτυακών μαθημάτων;

Βασικά σε 3 λόγους. Ο πρώτος είναι ότι πλέον οι καλύτεροι καθηγητές επιλέγουν το διαδίκτυο από το φροντιστήριο της γειτονίας γιατί με αυτό τον τρόπο μπορούν και απευθύνονται σε μαθητές όλης της Ελλάδας και όχι μόνο στους μαθητές της γειτονίας τους. Ο καλός καθηγητής είναι το σημαντικότερο συστατικό επιτυχίας σύμφωνα με ότι δηλώνουν οι ίδιοι οι μαθητές και το διαδίκτυο μπορεί να σου προσφέρει τους καλύτερους. Ο δεύτερος λόγος είναι ότι το διαδικτυακό μάθημα είναι πιο οργανωμένο, δομημένο και άμεσο. Τι εννοώ με αυτό; Είναι άλλο να κάνεις μάθημα με έναν μαρκαδόρο σε έναν ασπροπίνακα από το να μπορείς να έχεις όλη την τεχνολογία σύμμαχο σου! Και γιατί πιο άμεσο; Γιατί δεν υπάρχει ο μαθητής του τελευταίου θρανίου! Στη διαδικτυακή εκπαίδευση ο καθηγητής είναι σε απόσταση μισού μέτρου από τον μαθητή, ο πίνακας επίσης στην ίδια απόσταση, ο ήχος καθαρός και φυσικά η φασαρία μέσα στη τάξη δεν νοείται καν. Ο τρίτος λόγος είναι ο χρόνος! Ο χρόνος είναι περιορισμένος όταν είσαι στη Γ Λυκείου και οι μαθητές πλέον έχουν κατανοήσει ότι δεν χρειάζεται να τον σπαταλούν στο να μετακινούνται από και προς το φροντιστήριο. Μισή ώρα την ημέρα για μετακίνηση αντιστοιχεί σε 100 παραγωγικές ώρες τον χρόνο και αν οι μαθητές των μεγάλων πόλεων το έχουν δίπλα τους δεν συμβαίνει το ίδιο και με τους μαθητές της επαρχίας.

 Άρα λοιπόν το μυστικό της επιτυχίας είναι απλό. Βρίσκω τους καλύτερους καθηγητές ανεξαρτήτως από το αν μένω στην Αθήνα, την Πάτρα ή τη Μυτιλήνη! Κάνω μαζί τους ένα μάθημα ζωντανό, άμεσο και άρτια δομημένο, ιδιαίτερο ή ομαδικό ενώ ταυτόχρονα εξοικονομώ χρόνο και χρήμα.

Και το παραδοσιακό φροντιστήριο;

Όπως ανέφερα και πριν ο βασικός παράγοντας επιτυχίας είναι ο καθηγητής και πιο συγκεκριμένα η σχέση που αναπτύσσει με τον μαθητή! Το φροντιστήριο που θα επενδύσει στον καλό καθηγητή, στην οργάνωση και την τεχνολογική εξέλιξη όχι απλά θα επιβιώσει θα αλλά θα συνεχίσει να παρέχει υψηλού επιπέδου υπηρεσίες και οι μαθητές θα το επιλέγουν. Το σίγουρο όμως είναι ότι πλέον έχει έναν ισχυρό αντίπαλο ή σύμμαχο! Εξαρτάται από το πως θέλει να το δει ο καθένας. Τη διαδικτυακή εκπαίδευση. Τη σωστή και οργανωμένη διαδικτυακή εκπαίδευση! Όχι αυτή που προσπάθησε να κάνει το Δημόσιο Σχολείο στην πανδημία αλλά αυτή που σέβεται τόσο τον διδάσκοντα όσο και τον διδασκόμενο.

 

Πηγή: 
etsimathainw.gr